sariita.blogg.se

lying in bed

Publicerad 2013-04-06 13:19:37 i Allmänt,

Har så tråkigt nu. Det som är dålig är ju att man börjar skolan igen på måndag. Jag tänker bara åå fett tråkigt. Jag bara längtar till sommarlovet det känns som det tar åratal tills det blir sommarlov. Iallafall så kommer jag kanske få min nya garderob + med en jätte fluffig matta som är rosa. Och sedan ska jag slänga min gamla fula garderob. Efter det ska jag bara göra om mitt rum. Så idag blir det bara att hålla på med mitt rum. Jag vet att det låter tråkig. Men man blir ju glad när man har ett fint rum. När jag var lite yngre så älskad jag att städa mitt rum brukade till och med fråga min fröken om jag fick städa hennes kateder. Men nu så har jag tröttnat att städa hela tiden. Jag har blivit gammal redan hahaha. Nej men desto större man blir desto mer orkar man inte göra saker. Nu så jag inte att alla inte orkar städa sitt rum. Men det finns några som inte orkar fixa och städa saker. Och lite senare ska jag plugga lite in för So-provet. Jag har inte pluggat hela lovet så det är skönt men nu måste jag börja plugga igen.

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela