sariita.blogg.se

Ut tråkat

Publicerad 2013-04-06 00:07:43 i Allmänt,

Jag sitter just nu och läser Kenzas blogg. Läste allt hon skrev på hennes inlägg. Jag fick till och med ont i ögonen. Nu så kollar jag på mina färgpennor. Alltid när jag var liten var det ljus rosa som var min favorit färg sedan när jag blev större så var det svart. Och sedan efter några år så börja jag älska olika färger som grön, gul, röd, turkos, orange och så. Men när jag var i skolan så frågade en kompis vad är din favorit färg? Svar röd. Varför sa hon. Jag vet inte men det är en fin färg. Men nu så är jag tveksam om jag verkligen gillar röd. Nu så gillar jag orange men lite mörkare. Jag fick en ide som jag skulle vilja börja med. Snart så börjar jag skolan och så. Så jag kommer inte ha sån tid till att blogga men jag ska försöka göra allt så jag kan blogg. Men iallafall så har jag tänkt på en sak. Det är att. Jag ska ha ett tema för varje vecka. Så vi säger vecka 15 så kommer jag ha ett tema om kläder. Och vecka 16 så skriver jag om smycken och jag kan tipsa och så. Med då menar jag tills första veckan tar slut och sedan nästa vecka så blir det ett nytt tema. Så var beredda nya fina inlägg som jag tror ni kommer älska.

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela