sariita.blogg.se

Börjat igen

Publicerad 2013-08-29 21:16:30 i Allmänt,

Ibland när jag läser andras kända bloggar känner jag att jag vill också vara känd eller så brukar jag känna att jag vill också skriva så bra som de. Ja det är sant att det tar tid att bli en känd bloggare men man brukar tänka vad lång tid det tar. Men men över till min dag idag som sagt har jag gått till skolan hade en ganska lång dag. Hade hemkunskap däremot jag älskar min hemkunskap lärare för hon är så himla snäll hon skriker aldrig och jag respekterar henne verkligen. Snart ska om några veckor så ska jag också gå på fest längtar verkligen för att dansa med min kompisar och så. Nu ska jag sova och ladda upp några bilder också innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela