sariita.blogg.se

frukost

Publicerad 2013-08-15 17:09:58 i Allmänt,

Nu sitter jag och äter frukost. Fixade lite snabbt pizza smörgås med oboy. När jag var bortrest så kunde jag inte blogga för att jag inte hade någon nätverk. Dock så hade mina kusiner nätverk så när jag gick in för att öppna min blogg och jag började skriva. Då var det jätte irriterande för i Spanien har de inte å,ä,ö plus så använder jag de jätte mycket. Så det var irriterande. som ni hörde så var jag bortrest till Spanien och var där en vecka hade jätte kul !!!!!! Träffade massor av mina kusiner och hela familjen var samlade dock när hela familjen är in samlade så blir det ännu roligare. Jag gick till stranden två dagar och blev solbränd en dag efter så gjorde det jätte ont i ryggen och ansiktet såg ut som en tomat. Bara någon rörde min rygg så började jag skrika på grund av verken som jag hade men färjen blev jätte fin där efter. Efter en vecka i Spanien åkte jag vidare till det varma stället som är Marocko. Min mamma kommer där i från det var så himla länge sedan jag var där sedan 2008 - 2013 det är nu 5 år sedan då var jag 7 år gammal och nu är jag 12. Så det var länge sedan. I Marocko så var jag hos mina kusiner och sov över shoppade åt strut glass gick till stranden. Och bara pratat massor av kul skrattat och haft roligt. det är det jag gillar med Marocko på kvällarna så är det massor av folk på gatorna men det värsta var att jag inte kunde använda min mobil för att fota för att min kusin hade byt min kod på min mobil jag blev skit arg på honom men när jag hade väl frågat honom så kommer han inte ihåg koden. Min mobil blev låst och det var det värsta som kunde hända mig. Eftersom jag hade sommarlov så tänkte jag inte så värst mycket på det. När det blev kväll så gick jag och min kusin alltid affären för att köpa chips och något liknande. Därefter två veckor i tanger så åkte vi upp till bergen där uppe är det jätte varmt. Min moster har ett hus där med massor av djur som kor katter hundar hönor och kycklingar. Vi var uppe i bergen i 6 dagar det var jätte roligt man kunde springa bar fota min moster har ett träd med fullt av vin druvor så jag brukade plocka. jag bruka gunga för de hade sätt upp ett rep på träden så jag brukade gunga. Efter 6 dagar så åkte i till backa till tanger och jag köpte en sak som jag vill ta med mig till Sverige. Och jag var i tanger i 1 vecka och sedan åkte jag tillbacka till Spanien och var där i två dagar och jag hade ganska roligt för då gick jag och mina kusiner till simhallen Spanien har mycket bätre simhall än Sverige för de har två simhall inomhus och 1 utomhus. Så det var roligt. Och sedan tillbacka till Sverige så det var roligt var bort rest i 5 veckor. Och nu måste jag köpa saker innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela