sariita.blogg.se

Ligger och chillar

Publicerad 2013-08-30 06:54:55 i Allmänt,

Nu så har jag vaknar för en stund sen och nu så ligger jag i sängen och bara har tråkigt. Är fortfarande sömnig men snart så ska jag gå och tvätta av mitt ansikte. Nu vet jag inte exakt vad jag ska skriva men ska berätta lite om dagen första lektionen har vi idrott det kommer bli kul behöver framför allt röra mig och där på kommer jag ha no. Gud va skönt att det är fredag idag men fram till måndag ska jag göra ett litet test som alla gör i skolan. Nu har jag inte så himla mycket batteri så jag ska snart avsluta detta inlägg så nu så har jag berättat om dagen sedan så skicka outfits. Och ny så ska jag bedda min säng som jag har sovit i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela