sariita.blogg.se

Om veckan

Publicerad 2013-08-23 21:27:31 i Allmänt,

Nu var det ett tag sen jag hade bloggat men det blir så när man har börjat skolan. Jag började skolan i tisdags och fick tre nya lärare de var ganska snälla men har en lärare som är så himla stäng han är man. Mina lärare är helt ok men. Min klass är lite stökig. Första dagen så var det så himla spänt att börja skolan jag vet inte varför men jag tror att det beror på att hur kompisarna kommer vara mot dig eller så men jag tyckte att det var kul !!!!!! Idag var det en helt okej dag. Till att börja med hade jag idrott och sedan no och därefter lunch rast såklart och sen hemspråk och sen so två lektion. Vi slutade 15:40 idag vi slutar varje dag 15:40 eller 15:30 det är sent men ja så är det . Idag var det en okej dag som jag sa hade roligt med min vänner vi brukar alltid skratta och prata så jag för mycket energi nästa dag. Här. Är lite bilder från idag och tisdags. Vi ses till mina bloggvänner puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela