sariita.blogg.se

Sitter i bussen på väg till Skavsta

Publicerad 2013-07-09 15:47:18 i Allmänt,

Nu sitter jag i bussen mot Skavsta. Är så himla glad eftersom jag ska resa till ett annat kan och spendera tid med mina kusiner i Spanien. När jag åkte till Tc - tralen och stig bredvid bussarna kände det som att jag skulle resa just nu till Spanien. När jag gick ut från huset blev jag och mamma jätte städade tro mig vi blev så himla galna. Vi tänkte på vart vi hade lag mobilerna och vart vi hade lagt kameran och allt så det var jobbigt. Det här var ganska litet inlägg tycker jag men det kommer mer senare här kommer det bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela