sariita.blogg.se

Hej. Jag vet inte exakt vad ni tycker om min blogg men jag tycker att den är bara så där. För jag gör typ inte så bra inlägg. Jag vill att alla ska kunna läsa min blogg och allt och jag anstränger mig faktiskt men jag försöker och från och med nu så ska jag lite bettre inlägg men nu så ska jag fixa min säng för den är så full med kläder från morgonen för när jag håller på och klä på mig tar det sån tid att prova kläder och ta av det är så stört. Det är så skönt för man har påsklov och och lördag ska jag ju resa till Spanien staden är Barcelona. Det kommer bli varmt och sedan börjar man ju 8 april men jag vill inte tänka på dagarna efter påsklovet för jag längtar inte efter skolan men puss på er det här blir sista inlägget för idag så godnatt och hejdå puss.

Publicerad 2013-03-26 20:03:17 i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela