sariita.blogg.se

11:59

Publicerad 2013-10-06 12:33:57 i Allmänt,

Min söndag är normal. Jag har vaknat och ätit frukost och nu sitter jag framför datorn och skriver ett inlägg. Sedan ska jag städa mitt rum och för att mina klädder ligger på golvet. Så jag måste städda mitt rum. fixa mina klädder i min garerob. fyller år nästa vecka på tisdag lägtar verkligen och kommer ha en middagsfes jag och mina vänner kommer ha det på en lördag men vet inte än vilken lördag så jag får tänka eter sn jag kommer ha fyra vänner som r mer familje vänner som jag har kontakt med. Vi går inte i samma skola eller så utan vi har kontakt md familjen bara. Ja längtar redan. nu har jag skrivit ett inlägg puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela