sariita.blogg.se

plugg

Publicerad 2013-09-11 18:36:13 i Allmänt,

Nu om en liten stund ska jag börja plugga till imårgon för jag har ett stort prov som jag är spend för. Jag tycker alltid när jag har prov och ska börja plugga tycker jag att det är spent.Alla pluggar på olika sätt. jag tycker att man ska börja plugg tre eller två dagar innan för då för man allat i huvudet. Första dagen börjar jag läsa alllt som jag har prov på. Och sen nästa dag ska man förhöra sig själv jag brukar prata med mig själv som om min lärare frågar mig konstigt men a. Den tredje dagen är det som repetion så dagen efter så kan jag allt i huvudet. där var det litet exempel på hur man kan plugga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela