sariita.blogg.se

dygnat

Publicerad 2013-06-22 06:39:24 i Allmänt,

godmorgon till allihopa de som har vaknat i alla fall. Nu har jag dygnat hemma hos min mammas kompis. känns som om jag är jätte pigg men vi för se om jag kommer somna när jag har kommit hem. jag har som sagt dygnat hemma hos min mammas kompis. Jag ska gå hem kl 12:00 och sedan städa mitt stökiga rum som har vart det i typ en vecka nu exakt. Och har nu inte bloggat på 4:a veckor sedan. Jag vet inte varför jag känner inte bara för det. tänkte berätta lite om mitt sommarlov. Just nu så är mitt sommarlov vanlig. Men om två veckor ska jag åka till Spanien och där efter ska jag till Marocko yipi ska var i Spanien i one week och där efter fortsätta till Marocko och var där four weeks så det är bara att chilla. Nej men jag längtar bara.Så det är inte nästa vecka inte efter utan den trdje veckan och det kommer var den 9 juli. puss mer inlägg blir det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela