sariita.blogg.se

Fortfarande uppe

Publicerad 2013-06-16 03:46:13 i Allmänt,

Hej jag tror att många sover just nu. Nu ska jag berätta lite vad som hände i fredags. Jag gick i skolan fram till kl 12:00 och sedan byte jag om till avslutnings kläder. Som sagt hade jag avslutning. Och sedan samlades hela klassen i klassrummet. Och sen gick alla gemensamt till vår stora aula. Och då pratade lärarna och några uppträde och så. Det var roligt. Och därefter så gick alla till klassen igen och där kom föräldrarna också. Lärarna berättade lite om vad vi gjorde detta år. Vi fikade också lite. Lärarna sa också att nästa år kommer de inte ha vår klass så när jag fick höra det så blev jag jätte ledsen för jag har haft de i typ två år så och både är jätte snälla så det var sorgligt men allt annat var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela