sariita.blogg.se

I fredags

Publicerad 2013-06-01 22:00:05 i Allmänt,

I fredags hade vi typ någon slags fredags föredöme det typ när hela skolan samlas och när en elev har blivit bättre på något så ropar man upp den eleven och så får den gå upp på senn för att ta presenten. Och när hela skolan samlades i vår aula i går .(vi gör typ så varenda fredag) och sen snacka rektorerna om något ex att eleverna måste bli bättre och respektera andra människor. Men aja igår som sagt hade hela skolan samlats i vår aula och där efter snackade rektorerna om massor av saker vi elever lyssnade bara på vad de sa. Efter en liten stund sa våran rektor som heter Daniel han börja prata om en flicka som hade tagit skolan på allvar och hade tagit ett stort steg och hade för bättrat sig på alla ämnen och jag hade inte hört vad de sa för jag snackade med mina kompisar min kompisar hörde vad Daniel sa men inte jag han sa att den tjejen som hade tagit ett stort steg var Sara Jalil och det var jag han ropade upp mig till senn men eftersom jag inte hörde så sa mina kompisar att jag skulle gå upp till senen jag trodde inte mina ögon jag trodde att de ropade upp någon annan så jag sa att det var inte jag de ropade upp men det var jag. Jag skulle nästan gömma mig för jag skäms att stå på senn framför alla. Men jag gick upp förbi alla elever. Alla bara kollade på mig jag trodde att det var en dröm jag tänkte varför alla kolla på mig. Det kändes som jag skämde ut mig. Och när jag gick tillbacka till min plats kolla alla på mig igen det gick över men jag trodde inte mina ögon. Jag fick någon slag spel det kallas för 4 på rad.

Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2013-06-03 19:14:31

Kul! Verkar onödigt att skämmas, var stolt över att du gjort något så bra att du blir uppmärksammad! bra kämpat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela