sariita.blogg.se

mamma dagen

Publicerad 2013-06-10 20:37:28 i Allmänt,

Idag har jag haft slöjd först lektionen. och där efter idrott. har haft en ganska vanlig dag men ändå lite skratt och så och det är det jag gillar. utan skratt skulle min dag vara dålig. Jag tycker att man måste skratta lite gran man behöver det. Nu om en lite stund ska jag fixa huset lite grann för att mamma fyller år. Hon kommer fylla 38 år gammal. Så jag kommer göra liten fest till henne. Kan skicka lite bilder och så. Idag slutade jag tidigt jag slutade 14:20 men annars slutar jag 15:20. Jag har hört lite om vilken dag andra skolor har skolavslutning må har sagt på ons denna vecka andra säger på tor och lite blandat. Jag har skolavslutning denna vecka jag har på fredag. Så det kommer bli roligt. Har redan köpt lite kläder och jag är klar. på tis, ons, tor, kommer jag börja kl 09:00 men annars börjar jag kl 08:30 men det är för att ´den här veckan är det bara elevens val jag vet in te om de andra skolorna har elevens val men det har min skola. jag kan berätta lite om mitt skema om vad jag kommer göra imårgon. Jag börjar kl 09:00 och där har jag direkt hemkunskap jag tycker det är roligt. där efter lunch ska jag gå och bowla. Vpra fröknar har delat upp lite grupper och jag är nöjd för min kompis Sara är i samma grupp som jag plus att vi har likadana namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela