sariita.blogg.se

studentfest yaaa !!!!!

Publicerad 2013-06-10 01:13:37 i Allmänt,

Idag var jag på en studentfest. Den började kl 14;00 till typ 20:00. Aja idag var jag på studentfest. Min mammas kompis dotter hade tagit studenten. Jag blev glad när jag fick höra att hon tog studenten. jag skulle få glädje tårar men jag höll mig. För när jag var liten var det hon som bruka hämta mig från skolan ( jag var ungefär 6 år gammal. bara jag såg henne hämta mig från skolan börja jag springa till henne. och nu när man ser henne ta studenten då blir man ju glad. Jag kom ihåg en dag när jag var hemma hos henne då satt jag och hon och vi bara pratade och hur det gick och hur det var att gå i 6:års gruppen? och jag bara svarade hon frågade om jag kunde räkna jag sa att jag inte kunde räkna hon blev förvånad först men sen börja hon lära mig att räkna till hundra. Den dagen kommer jag aldrig glömma och man kan ju säja för utom henne skulle jag inte kunna räkna nu. jag kommer alltid tacka henne för allt hon gjort mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela