sariita.blogg.se

Tråkigt

Publicerad 2013-04-01 23:35:08 i Allmänt,

Hej nu har jag så himla tråkigt. Har inget att göra. Jag bara vill hitta på något men jag vet inte vad jag ska göra iallafall. Jag blir alltid glad av kläder. Jag älska att hitta på ny outfits. Bara jag kommer till garderoben så blir jag glad och vill prova kläder men orkar inte att klä av mig och klä på mig hela tiden. Förresten ska jag få en ny garderob. Jag och min lillasyster delar ju rum det är ganska jobbigt men ja och då ska vi köpa en garderob som har två halvor så en till mig och en till henne vet inte än vilken men det måste matcha vårar rum. Nu är jag trött och tror jag ska somna snart så puss på er och sovgott till alla fina bloggare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela