sariita.blogg.se

6 oktober

Publicerad 2013-10-06 03:46:34 i Allmänt,

Nu är det redan 6 oktober och snart fyller jag år. Jag fyller 13 år 15 oktober. kommer att ha tjejmiddag. jag har bjudit in några men det är ganska mycket kvar det kommer vara en lördag så jag bara längtar. idag har det varit en lång dag där jag har var med kompisar och ätit god mat och både god efterätt.kom hem 20:00 ellr något liknade hade ett prov i fredags.Har haft utvecklingsamtal nu för två veckor sedan. och friluvsdag. och snart är det höstlov. Oj glömde att berätta att jag kommer resa i December allså på jullovet vet inte villken datum men någon stans i mitt i mellan av december. Vi kommer vara där i två veckor. Imorgon kommer det bli bilder på massor av saker som inte jag har visat hoppas ni kommer att gilla det nu är min mobil avstägd. så det blev ett inlägg från min dator istället pu alla bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Hej jag heter Sara. Jag ville börja blogga för ville ha någon hobby. Så då kom jag på att jag kan skaffa blogg. men när jag skaffade blogg så blev det lite kronglig och jag skulle nästan ta bort mitt konto men då tänkte jag efter. Och om jag skulle beskriva vad jag tycker så tycker jag att det är så roligt nu. Jag rekomenderar till alla som inte har någon blogg. prova en eller två dagar så tror jag att du kommer gilla att blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela